استفاده از تگ های مناسب
نوشته شده توسط : عباسی
ممکن میباشد ایده پیاده سازی بهینه سازی تکنیکال برای برخی اشخاص ترسناک به حیث رسد. سئو سایت ولی امروزه با وجود ابزارهای متفاوت جانور برای بهینه سازی، ارزیابی بهینه سازی دیگر فعالیت دشواری وجود ندارد. نکته اساسی این میباشد که بدانید چطور از داده‌های بدست آمده از این شیوه به کار گیری نمایید. برای استارت فعالیت، می بایست موردها ذیل را چک فرمایید:
 
مطمئن گردید سایت شما خصوصیت‌های موردنیاز برای سازش با گوشی را داراست.
در‌پی کدهای نادرست بگردید و آنان‌را تصحیح فرمائید.
برای یافت کردن ایرادات، txt را بررسی فرمایید و در شکل لزوم آن را با صرفه‌سازی فرمایید.
حالت ایندکس شدن سایتتان را از روش Google Search Console آنالیز فرمایید. در شکل پیدا شدن نقص‌ نسبت به رفع آن مبادرت فرمایید.
تگ‌های تیتر (Title) و توضیحات متا (Meta Descriptions) را تصحیح نمائید.
محتوای تارنما تان را آنالیز فرمائید. با یاری گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) موقعیت ترافیک بوجود آمده روی سایتتان را بررسی نمایید. در صورتی محتوایی در وبسایت تان کارایی قابل قبولی ندارد، نسبت به بهبود آن مبادرت فرمایید.
پیوند‌های شکسته و حاد وب سایت را ترمیم فرمائید. لینک و پیوند‌هایی که با پیغام غلط مواجه میگردند معاند تجربه کاربری و همینطور امتیاز سایت تان می‌باشند.
با به کار گیری از Google Search Console نقشه XML وبسایت خویش را برای گوگل ارسال نمائید.
با‌گاز وبسایت دقت داشته باشید
سرعت گشوده شدن صفحه ها یک وبسایت تاثیر مستقیمی به روی ترافیک و تعامل بازدیدکنندگان دارااست. به گفته گوگل «میانگین هنگامی که بارگزاری یک برگه به روی تلفن همراه ارتفاع می کشد 22 ثانیه میباشد. در عین درحال حاضر 53 درصد بازدیدکنندگان یک وبسایت که از روش گوشی وارد آن گردیده‌اند زمانی مدت بیشتر از سه ثانیه ارتفاع بکشد آن کاغذ را سوراخ می‌نمایند.»
 
سرعت تحت ورقه موجب تجربه کاربری ضعیف میشود، به همین برهان میباشد که گوگل سرعت بارگزاری برگه را به یک کدام از مهمترین فاکتورهای امتیازدهی تبدیل نموده است.
 
برای بهبود سرعت صفحه ها نحوه‌های تحت را اجرا فرمایید:
 
درخواست‌های HTTP را برای نصیب‌های متفاوت شیت همچون اسکریپت‌ها، تصاویر، و CSS به دست‌کم برسانید.
سایز فولدر‌ها را با فشرده سازی آن‌ها ذیل بیاورید و پوشه‌های تکراری را یک کدام از نمایید تا درخواست‌ها معدود گردد.
CSS و جاوا اسکریپت را هم‌زمان بارگذاری نمائید.
جاوا اسکریپت را بعد از فولدر‌های اساسی بارگزاری فرمایید.
دوران DNS Lookup را معدود نمایید.
سرعت جواب‌دهی سرور را بالا ببرید.
از یک هاست مطمئن و مطلوب به کار گیری نمائید.
سایز تصاویر را به دست‌کم برسانید.
از یک CDN استعمال نمایید.
به کارگیری از افزونه‌ها را به دستکم برسانید.
تعداد ریدایرکت‌ها را معدود فرمائید.
هدف ها مخاطب را تشخیص دهید
تایپ کردن «محتوای عالی»، با صرفه‌سازی آن برای موتور کاوش، و اخذ لینک و پیوند‌های دارای اعتبار، استارت اخذ امتیاز برای یک کلمه و واژه کلیدی میباشد. ازآنجاکه هوش تصنعی و مصنوعی روز آپدیت به تکامل بیشتری می رسد، به کار گیری از آن‌ها در الگوریتم‌های گوگل نیز از اهمیت بالایی برخوردار‌است.
 
غرض مهم گوگل ادراک یک محتوا و ارائه نتیجه ها بر پایه ی نیاز شخص میباشد. این فرمان موجب میگردد تحقیق و تعیین عبارات کلیدی توسعه یافته بیشتراز پیش اهمیت پیدا نماید. برای استارت می بایست بدانید بعضا لغت ها کلیدی و کلمات می‌باشند که قابلیت و امکان ندارد بتوانید برای آنان امتیاز کسب نمائید.
 
یک واژه و کلمه کلیدی بایستی با متنی که شخص کاوش می‌نماید هماهنگی داشته باشد. قبل از اینکه بخواهید برهه زمانی و منابع خودتان را صرف سکو‌گیری برای یک عبارت فرمائید، بهتر میباشد نگاهی به اینترنت‌وب سایت ‌های جايگاه ‌بندی و اصطلاحات متفاوت داشته باشید. در صورتی‌که تارنما و ورقه فرود شما مشابه به چیزی که اینک امتیاز داراست باشد، احتمالا از آن عبارت پاسخ صحت نمی گیرید.
 
عبارت albany new york personal injury lawyer را در حیث بگیرید:
 
 
 
در پیشین چنین عبارتی سبب ساز به اکران چند نماینده قانونی و موسسه حقوقی می شد، ولی هم اکنون این مساله عوض شده میباشد. گوگل اینک به فهرست‌های حقوقی ارجحیت داده میباشد:
 
 
 
در‌این نمونه، از آنجایی که هنوز این بخت وجود دارااست که در نقشه گوگل امتیاز کسب فرمائید، هنوز ارزشش را داراست که روی این عبارت فعالیت فرمائید. ولی در‌حالتی که چنین فرصتی وجود نداشت، در چنین قوانینی تمرکز به روی این عبارت هدر دادن برهه زمانی میباشد.
 
گوگل اینطور در لحاظ میگیرد که شخصی که چنین عبارتی را کاوش نموده است در ادامه یک‌سری نماینده قانونی یا این که مجموعه حقوقی میباشد و تنها دنبال یک نفر وجود ندارد.




:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: